вебплатформа для організації дистанційного та змішаного навчання -для вчителів: https://lms.e-school.net.ua/
Тривалість та форми роботи під час уроку
з використанням дистанційних технологій навчання
Настанови вчителям
Учні 1-х класів можуть безперервно працювати з технічними засобами під час
уроку, щоб не завдавати шкоди здоров’ю, не більше 10 хвилин.
Урок 35 хвилин:
1 етап: 5 хв. – онлайн спілкування (налаштування на вивчення теми, консультація з
теми уроку, інструкція до виконання завдань, демонстрація відеоматеріалів до уроку
тощо)
2 етап: 25 хв. – виконання завдань на опрацювання навчального матеріалу, робота з
підручником, робочим зошитом)
3 етап: 5 хв. – спілкування засобами ІКТ (рефлексія)
Учні 2-4-х класів можуть безперервно працювати з технічними засобами під час
уроку, щоб не завдавати шкоди здоров’ю, не більше 15 хвилин.
Урок 40 хвилин:
1 етап: 10 хв. – онлайн спілкування (налаштування на вивчення теми, консультація з
теми уроку, інструкція до виконання завдань, демонстрація відеоматеріалів до уроку
тощо)
2 етап: 25 хв. – виконання завдань на опрацювання навчального матеріалу, робота з
підручником, робочим зошитом)
3 етап: 5 хв. – спілкування засобами ІКТ (рефлексія, настанова до виконання ДЗ за
потреби)
Учні 5-7 класів можуть безперервно працювати з технічними засобами під час
уроку, щоб не завдавати шкоди здоров’ю, не більше 20 хвилин.
Урок 45 хвилин:
1 етап: 10 хв. – онлайн спілкування (детальний розгляд теми, обговорення та дискусія
з теми уроку)
2 етап: 25 хв. – самостійне вивчення (виконання завдань на базі вивченого навчального
матеріалу: робота з підручником, конспектом, робочим зошитом)
3 етап: 10 хв. – спілкування засобами ІКТ (аналіз засвоєння матеріалів з теми): онлайн
тестування, презентація виконаних завдань, проєктів і т.д.
Учні 8-9 класів можуть безперервно працювати з технічними засобами під час
уроку, щоб не завдавати шкоди здоров’ю, не більше 25 хвилин.
Урок 45 хвилин:
1 етап: 15 хв. – онлайн спілкування (детальний розгляд теми, обговорення та дискусія
з теми уроку)
2 етап: 20 хв. – самостійне вивчення (виконання завдань на базі вивченого навчального
матеріалу: робота з підручником, конспектом, робочим зошитом)
3 етап: 10 хв. – спілкування засобами ІКТ (аналіз засвоєння матеріалів з теми): онлайн
тестування, презентація виконаних завдань, проєктів і т.д.
Учні 10-11 класів можуть безперервно працювати з технічними засобами під
час уроку, щоб не завдавати шкоди здоров’ю не більше 30 хвилин.
Урок 45 хвилин:
1 етап: 15 хв. – онлайн спілкування (детальний розгляд теми, обговорення та дискусія
з теми уроку)
2 етап: 15 хв. – самостійне вивчення (виконання завдань на базі вивченого навчального
матеріалу: робота з підручником, конспектом, робочим зошитом)
3 етап: 15 хв. – спілкування засобами ІКТ (аналіз засвоєння матеріалів з теми): онлайн
тестування, презентація виконаних завдань, проєктів і т.д.
Інтерактивна онлайн дошка для дистанційного навчання вчителя інформатики та математики Подинського Івана Івановича
Інтерактивна онлайн дошка для дистанційного навчання заступника директора з НВР, вчителя української мови та літератури Гав'юк Мар'яни Миколаївни
Вимоги до організації роботи з технічними засобами навчання
Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання
1. Платформа Google meet онлайн-уроки;
2. Додатки Google+,онлайн-сервіси Classroom, Всеосвіта, На Урок, LearningApps, Figma, Padlet.
Розклад дзвінків під час дистанційного навчання
№ уроку |
Тривалість заняття |
Перерва |
1 |
9.00-9.45 |
10 |
2 |
9.55-10.40 |
10 |
3 |
10.50-11.35 |
10 |
4 |
11.45-12.30 |
10 |
5 |
12.40-13.25 |
10 |
6 |
13.35-14.20 |
10 |
7 |
14.25-15.10 |
10 |