Розклад занять :
1 урок 9.00-9.25
2 урок 9.35- 10.00
3 урок 10.10-10.35
4 урок 10.50-11.15
5 урок 11.25-11.50
6 урок 12.00-12.25
7 урок 12.35-13.00

вебплатформа  для організації  дистанційного та змішаного навчання -для вчителів: https://lms.e-school.net.ua/ 


Download
Розклад уроків під час дистанційного нав
Adobe Acrobat Document 486.2 KB

Тривалість та форми роботи під час уроку

з використанням дистанційних технологій навчання

 

Настанови вчителям

Учні 1-х класів можуть безперервно працювати з технічними засобами під час

уроку, щоб не завдавати шкоди здоров’ю, не більше 10 хвилин.

Урок 35 хвилин:

1 етап: 5 хв. – онлайн спілкування (налаштування на вивчення теми, консультація з

теми уроку, інструкція до виконання завдань, демонстрація відеоматеріалів до уроку

тощо)

2 етап: 25 хв. – виконання завдань на опрацювання навчального матеріалу, робота з

підручником, робочим зошитом)

3 етап: 5 хв. – спілкування засобами ІКТ (рефлексія)

Учні 2-4-х класів можуть безперервно працювати з технічними засобами під час

уроку, щоб не завдавати шкоди здоров’ю, не більше 15 хвилин.

Урок 40 хвилин:

1 етап: 10 хв. – онлайн спілкування (налаштування на вивчення теми, консультація з

теми уроку, інструкція до виконання завдань, демонстрація відеоматеріалів до уроку

тощо)

2 етап: 25 хв. – виконання завдань на опрацювання навчального матеріалу, робота з

підручником, робочим зошитом)

3 етап: 5 хв. – спілкування засобами ІКТ (рефлексія, настанова до виконання ДЗ за

потреби)

Учні 5-7 класів можуть безперервно працювати з технічними засобами під час

уроку, щоб не завдавати шкоди здоров’ю, не більше 20 хвилин.

Урок 45 хвилин:

1 етап: 10 хв. – онлайн спілкування (детальний розгляд теми, обговорення та дискусія

з теми уроку)

2 етап: 25 хв. – самостійне вивчення (виконання завдань на базі вивченого навчального

матеріалу: робота з підручником, конспектом, робочим зошитом)

3 етап: 10 хв. – спілкування засобами ІКТ (аналіз засвоєння матеріалів з теми): онлайн

тестування, презентація виконаних завдань, проєктів і т.д.

Учні 8-9 класів можуть безперервно працювати з технічними засобами під час

уроку, щоб не завдавати шкоди здоров’ю, не більше 25 хвилин.

Урок 45 хвилин:

1 етап: 15 хв. – онлайн спілкування (детальний розгляд теми, обговорення та дискусія

з теми уроку)

2 етап: 20 хв. – самостійне вивчення (виконання завдань на базі вивченого навчального

матеріалу: робота з підручником, конспектом, робочим зошитом)

3 етап: 10 хв. – спілкування засобами ІКТ (аналіз засвоєння матеріалів з теми): онлайн

тестування, презентація виконаних завдань, проєктів і т.д.

Учні 10-11 класів можуть безперервно працювати з технічними засобами під

час уроку, щоб не завдавати шкоди здоров’ю не більше 30 хвилин.

Урок 45 хвилин:

1 етап: 15 хв. – онлайн спілкування (детальний розгляд теми, обговорення та дискусія

з теми уроку)

2 етап: 15 хв. – самостійне вивчення (виконання завдань на базі вивченого навчального

матеріалу: робота з підручником, конспектом, робочим зошитом)

3 етап: 15 хв. – спілкування засобами ІКТ (аналіз засвоєння матеріалів з теми): онлайн

тестування, презентація виконаних завдань, проєктів і т.д.

 

Інтерактивна онлайн дошка для дистанційного навчання вчителя інформатики та математики Подинського Івана Івановича 

Інтерактивна онлайн дошка для дистанційного навчання заступника директора з НВР, вчителя української мови та літератури Гав'юк Мар'яни Миколаївни


Педагогічний блокнот

Download
Торкніться для завантаження
Педагогічний блокнот.pdf
Adobe Acrobat Document 313.1 KB


Вимоги до організації роботи з технічними засобами навчання 



Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання

1.  Платформа Google meet онлайн-уроки;

2. Додатки Google+,онлайн-сервіси Classroom, Всеосвіта, На Урок, LearningApps, Figma, Padlet.

 

Розклад дзвінків під час дистанційного навчання

 

№ уроку

Тривалість заняття

Перерва

1

9.00-9.45

10

2

9.55-10.40

10

3

10.50-11.35

10

4

11.45-12.30

10

5

12.40-13.25

10

6

13.35-14.20

10

7

14.25-15.10

10