Download
Список учнів 1-х класів.pdf
Adobe Acrobat Document 88.1 KB

Download
Наказ про зарахування 1-х класів.pdf
Adobe Acrobat Document 220.4 KB

Download
Звіт про виконання навчальних програм
Звіт_про_виконання_навчальних_програм__2
Adobe Acrobat Document 549.2 KB

Download
Результати навчальних досягнень учнів
Результати_навчальних_досягнень.PDF
Adobe Acrobat Document 198.5 KB

Download
перспективний план внутрішнього монітори
Adobe Acrobat Document 518.9 KB
Download
Положення про Порядок проведення внутріш
Adobe Acrobat Document 325.1 KB

  Вчителі — звичайні люди, які вміють робити незвичайні речі.

  Тиждень зарубіжної літератури розпочався...
 В понеділок Ірина Іванівна провела показовий урок в 6-В класі. А сьогодні продовження Тижня відбулося бінарним показовим уроком у 8-А класі, який підготували вчителі із зарубіжної літератури Ірина Іванівна та математики Ольга Іванівна. Цим нетрадиційним методом навчання дві педагогині зуміли зацікавити і мотивували учнів вивчати творчість та життєвий шлях Омара Хаяма і розв'язути рівняння, якому цей Митець присвятив все своє життя. Учні під звуки східної музики розв'язували рівняння, дізналися про сонячний годинник та аналізували рубаї Омара Хаяма. Активізовувалися протягом всього заняття, адже записи в зошитах велися з обох предметів. Сподіваємось в майбутньому ми будемо мати студентів з математичної лінгвістики)))

 

 

     Завершився ще один методичний, навчальний тиждень.Тиждень хімії в школі надав можливість вийти за межі стандартного уроку і сконцентрувати увагу на основних теоретичних та прикладних питаннях усього шкільного курсу. Протягом тижня хімії учні мали можливість перевірити свої знання та поглибити їх, не менш важливою є можливість розвитку навиків спілкування учнів при групових формах роботи. Школярі вчаться працювати в команді та контролювати свою поведінку одночасно з активізацією творчого потенціалу. 
         Протягом тижня було проведено інтелектуальні ігри з хімії. Учні поділилися на дві команди та змагалися між собою. У 8-В класі було проведено брейн-ринг «Супер хіміки». У 9-х та 11 класах «Чи знаю, я хімію?». Учні були надзвичайно активні під час проведення усіх ігор. 
    Після завершення нагороджені грамотами. У 10-х класах було проведено конкурс кросвордистів.

Тиждень фізичної культури і спорту
1. 06.09. Олімпійський урок ( класні керівники);
2. 07.09 . Змагання з футболу 8 класи; 
3. 08.09. Змагання з футболу 9 класи;
4. 09. 09. Змагання з футболу 10 класи;
5. 09.09. Змагання з футболу 11 класи;
6. 10.09.  Змагання  з футболу фінал 10 - А клас - вчителі школи.

Download
Звіт про виконання навчальних програм 2
Adobe Acrobat Document 1.1 MB

Download
Звіт по методичній роботі ЗЗСО І-ІІІ ступенів с. Богдан
Звіт методична робота Богданська ЗОШ.pdf
Adobe Acrobat Document 799.6 KB


ПЛАН

МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

 

на 2020/2021навчальний рік

ПРІОРИТЕТНІ  НАПРЯМКИ  ТА  ФОРМИ  МЕТОДИЧНОЇ  РОБОТИ З  ПЕДАГОГІЧНИМИ  КАДРАМИ

 

Методична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на підвищення педагогічної мобільності та професійної майстерності вчителів в усіх аспектах дає можливість виділити традиційно притаманні їй основні функції:

діагностичну, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами  до професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних стандартів;

відновлюючу, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;

коригуючу, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації  з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій  до потреб кожного вчителя;

компенсаційну, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя, формуванню професійної мобільності педагогів;

прогностичну (випереджуючу), яка вимагає визначення знань та вмінь, необхідних педагогам  у майбутньому;

моделюючу, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності.

 

   У 2020/2021 навчальному році методична робота школи спрямована на реалізацію проблемної теми:

«Сучасні освітні технології у навчально-виховному процесі школи як засіб розвитку творчих здібностей учителя та учня»

 

    Для вирішення цієї  проблеми  поставлені такі завдання:

           

              діагностика та створення банку даних професійної підготовки педагогів;

·         наукова підготовка;

·         оволодіння інноваційними формами та методами навчання;

·         пізнання вікових та психологічних особливостей учнів;

·  оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;

·    вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;

·         забезпечення високого наукового та методичного рівня навчання;

·    удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;

· заохочування та залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи;

·  активізація співробітництва вчителя й учня на уроках, направлених на розвиток самостійної праці школяра;

·  активізація роботи методичних об’єднань та творчих груп вчителів  з актуальних питань навчально-виховного процесу;

·         підвищення практичної спрямованості у роботі методичної ради;

·  активізація роботи учителів з метою розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці вчителя й учня та залучення до роботи в Малій академії наук;

·         введення в навчальний процес комп’ютерно-орієнтованих технологій;

·     організація, інформаційно-методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та програм з питань соціального захисту дітей.

 

            З метою удосконалення особистісно орієнтованого спрямування усіх аспектів освітнього процесу, підвищення рівня педагогічної майстерності визначити, як основні, наступні форми   методичної  роботи:

Колективні  форми  роботи:


·           педагогічна рада;

·           методична рада;

·           методичні оперативні наради;

·           методичні об’єднання;

·         семінари-практикуми;

·         психолого-педагогічні семінари;

·         педагогічні виставки.


 

Індивідуальні  форми  роботи:


·           методичні консультації;

·           співбесіди;

·           наставництво;

·           робота над методичною проблемою;

·           атестація вчителів;

·         курси підвищення кваліфікації;

·         творчі звіти;

·         самоосвіта вчителів;

·         участь у професійних конкурсах.

·         аналіз уроків.


 1.     ОРГАНІЗАЦІЯ  РОБОТИ  МЕТОДИЧНИХ ОБ’ЄДНАНЬ

   За змістом  робота методичного об’єднання вчителів спрямована на поглиблення знань учителів з питань методики,  педагогіки, психології, розвитку прогностично-аналітичних умінь. Протягом навчального року з вчителями проводиться різнорівнева методична робота,   яка поєднує в собі колективні  та індивідуальні форми.

В роботі методичного об’єднання приділяється велика увага:

 

 

·         вивчення та обговорення директивних та нормативних документів в галузі освіти;

·         планування роботи на навчальний рік;

·         обговорення навчальних програм;

·     заходи щодо посилення позитивної мотивації навчання учнів, підвищення якості знань та рівня навчальних досягнень учнів з навчальних базових дисциплін;

·        методична допомога молодим вчителям;

· підвищення фахового рівня вчителів з урахуванням особистісних можливостей кожного вчителя;

·  використання форм продуктивного навчання, збільшення обсягів самостійних, творчих завдань;

·    надання методичної та науково-інформаційної допомоги секціям наукового товариства учнів;

·      індивідуальна робота з обдарованими та здібними дітьми з метою підготовки їх до предметних олімпіад, інтелектуальних конкурсів, захисту науково-дослідницької роботи в Малої академії наук;

·  обговорення та підведення підсумків методичної роботи методичного об’єднання за І семестр, ІІ семестр, за навчальний рік;

·       затвердження змісту контрольних робіт, олімпіадних та конкурсних завдань;

·    аналіз контрольних робіт, зрізів знань, підсумків олімпіад та тематичного оцінювання;

·         стан позакласної роботи з предмету;

·         огляд новинок методичної літератури;

·         підсумки атестації вчителів;

·  організація повторення вивченого матеріалу в кінці навчального року, перевірка виконання навчальних програм;

·   творчий звіт молодих учителів, вчителів, які мають педагогічні звання, вчителів-наставників;

·     збагачення науково-методичного забезпечення за рахунок творчих внесків учителів, розширення видавницької діяльності.

 

  

Склад

 науково-методичної ради школи:

 

              Гав’юк Маряна  Миколаївна

голова ради, заступник директора

з навчально-виховної роботи

Абеле Сніжана Іванівна

член ради, директор школи

             Баранюк Світлана Дмитрівна

член ради, заступник директора

виховної роботи

       Романюк Марія  Іванівна

член ради, учитель математики

 

Котлан Ольга Іванівна

секретар методичної  ради, учитель  математики

      Баранюк Ганна Василівна

член ради, учитель початкових класів

           Подинський Іван Іванович

член ради, учитель інформатики

 

Мережа методичної роботи в школі:

 

Форма

Керівник

Проблема

 

 

МО вчителів початкових класів

Баранюк Г.В.

Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій та інформаційно-комп’ютерних технологій в освітній процес

МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Гайналь О.Ф..

Удосконалення якості навчання і виховання, підвищення рівня знань школярів з предметів суспільно-гуманітарного циклу шляхом впровадження інноваційних технологій

МО вчителів природничого циклу

Здебська Г.Й.

Сучасні навчальні технології та їх використання  на уроках природничого циклу

 

МО класних керівників

 

 

Котлан О.І.

Удосконалення якості виховання учнів на основі демократичного врядування в школі з використанням сучасних інноваційних технологій

 

МО художньо-естетичного циклу

Дем ян Л.М.

Розвиток творчих здібностей учнів у процесі вивчення предметів художньо- естетичного циклу

МО вчителів математики та інформатики

Романюк М.І.

Впровадження інноваційних методик і технологій навчання в процесі викладання математики та інформатики з метою формування ключових компетентностей учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання».

Школа молодого вчителя

 

 

Подинський І.І

Формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.

МО вчителів іноземних мов та зарубіжної літератури

Микуличинська А.В.

«Професійна майстерність вчителя іноземної мови як важлива складова розвитку сучасної школи та формування компетентно-успішного випускника».

Творчі групи

Вчителів світової літератури:

„Впровадження інтерактивних технологій на уроках світової літератури” керівник –Абеле С.І.

 

 

Вчителів української мови та літератури:

„Розвиток творчої активності вчителів-словесників шляхом впровадження інноваційних інформаційно-педагогічних технологій на засадах особистісно зорієнтованого навчання школярів”       

 керівник – Попенчук О.М.

 

 

 

 

 

Вчителів інформатики:

„Використання інноваційних інформаційо-педагогічних технологій у навчально-виховному процесі”

Керівник- Штенюк В.М.

 

 

Практичний психолог:

„Організація психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умова інклюзивної освіти ”.

керівник – О.М. Ерстенюк

члени творчої групи: Вчителі початкових класів з інклюзив-ним навчанням

 

Соціальні педагоги:

„Впровадження інновацій-них форм  роботи у просвітницькій діяльності соціально-го педагога”.

керівник – Баранюк С.Д.

               

 

Поради молодому вчителеві і не тільки…

Необхідно:

- любити свою роботу й учнів, яких вам довірили навчати й виховувати;

- не дискредитувати свій авторитет – він повинен бути незаперечним;

- посміхатися, особливо працюючи зі слабкими учнями;

- постійно стежити за своїм мовленням;

- бути добрим, але не добреньким; вимогливим і чесним щодо всіх учнів;

- постійно дізнаватись щось нове із книг, журналів, телебачення, Інтернету;

якнайбільше розповідати учням на уроці, не боючись, що вони не зрозуміють;

- крім традиційних форм роботи, використовувати сучасні технології, не

забуваючи про досвід учителів-новаторів, ноу-хау в роботі;

- працювати під гаслом “Класна робота в зошиті учня не повинна мати помилок”;

- розвивати в собі важливу якість – вислуховувати учня до кінця, не підказуючи,

не підводячи учня до правильної відповіді підказками;

- не давати учням контрольних робіт, знаючи, що половина класу не впорається;

- не демонструвати свою любов до окремих учнів;

- пробачати витівки, не нагадувати наступного дня учневі про те, що трапилося;

- нічого не забувати, щоб діти не могли сказати: “А Марія Іванівна забула”;

- у жодному разі не висловлюватися про колег погано, не критикувати їх у

присутності учнів;

- співпрацювати із батьками як помічниками у роботі, не скаржитися їм

принагідно на їх дітей;

- одягатися ошатно, зі смаком, частіше змінювати робочий костюм;

- намагатися працювати без негативних оцінок, адже такі оцінки вчитель ставить

самому собі за невміння навчити;

- не боятися брати участь у різноманітних конкурсах;

- знати, чого вчити та як найкраще вчити;

- завжди відстоювати своїх дітей, а не сварити їх привселюдно – це ваші діти, а

ви – їхня шкільна мама;

- ніколи не дозволяти дітям пліткувати про батьків, і самому також не сварити

батьків при дітях;

- пам’ятати, що кожний з учнів – це унікальна й неповторна особистість;

- не забувати, що учень – не “чистий аркуш паперу”, а особистість, яка має

власний життєвий досвід, свої погляди й особистий досвід у вигляді емоцій,

почуттів, переживань.

Слід навчитися:

- варіювати голосом, берегти і намагатися не напружувати його;

- обирати ті форми роботи, що допомагають досягти результату на уроці, а для

цього потрібно відмінно знати методики викладання предмета;

- розв’язувати будь-яку складну ситуацію;

- на уроці працювати з усіма учнями;

- працювати над мовленнєвими помилками учнів не тільки на уроці, але й поза

ним;

- детально продумувати урок, але акцентувати увагу учнів не тільки на уроці, але

й поза ним;

- детально продумувати урок, але акцентувати увагу учнів на головному, тобто

на тому, чого ви повинні навчити їх;

- використовувати картки там, де вони доречні, а не під час фронтальної роботи

із класом, де участь можуть і повинні брати усі учні;

- берегти час на уроці;

- організовувати урок у такий спосіб, щоб учні сказали: “Як швидко минув

урок!”

Важливі моменти для виконання на “автоматі”

- Починати урок завжди вчасно.

- Завжди бути готовим до уроку.

- Приходити до класу хоча б за 5 хв до дзвінка, щоб перевірити стан кабінету,

готовність дошки, учнів, відповісти на можливі запитання учнів та ін.

- Обов’язково записувати на дошці тему уроку й домашнє завдання; стежити,

щоб усі учні записали домашнє завдання до щоденників.

- Розподіляти увагу в такий спосіб, щоб на будь-якому етапі уроку тримати в

полі зору весь клас, запитуючи учня, якщо він відволікається або розмірковує

про щось особисте.

- Не зневажати записами на дошці, навіть нескладними кресленнями,

малюнками, адже учень, яким би неуважним він не був, обов’язково перепише з

дошки до зошита.

Самоосвіта

- Не боятися вчитися у своїх колег, в учнів, на семінарах і курсах, із книжок та

інших джерел.

- Відвідувати уроки своїх колег, особливо в тих класах, де справи кепські. У

такий спосіб, можна знайти відповіді на багато нагальних запитань.

Підготовка до уроку

- Готуватися до кожного уроку творчо, придумуючи щоразу щось цікаве.

- Докладно розробити конспект одного або декількох уроків. Нехай вони

відрізнятимуться від звичайних уроків за формою, методами, насиченістю,

цікавою інформацією, дослідами тощо.

- Готуючись до уроку, краще розв’язувати всі завдання на окремих картках;

причому завдання з одного підручника – на картках одного кольору, з посібника

– на картках іншого кольору. У такий спосіб створюється корисна картотека –

розв’язник.

- Обов’язково читати методичні журнали й газети, вести картотеку статей.

- Готуючись до кожного уроку, визначити мінімальну добірку основних

запитань, понять і тримати їх у полі зору учнів протягом усього уроку.

Аналогічно в кожній темі визначити основні поняття, багаторазово їх

повторювати впродовж усієї теми.

- Застосовувати на уроках принцип “Нехай ті, хто знають, розкажуть тим, хто не

знають”.

- Робочий кабінет повинен бути естетично оформлений, але не в яскраві кольори.

У кабінеті вчитель повинен усе мати попідруч, щоб не займатися пошуком перед

уроками або під час їх проведення. Це значно полегшує учителеві роботу з

учнями

(Використано матеріали навчального видання з серії “Золота педагогічна

скарбниця” – О.М.Ворожейкіна. 100 цікавих ідей для проведення уроку. -Х.: Вид.

група “Основа”, 2011.)

КЛАСИФІКАЦІЯ ПОМИЛОК, ЯКИХ ПРИПУСКАЄТЬСЯ МОЛОДИЙ

ПЕДАГОГ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ З УЧАСНИКАМИ ОСВІТНЬОГО

 

ПРОЦЕСУ

 


Санітарний регламент

Download
САНІТАРНИЙ РЕГЛАМЕНТ.pdf
Adobe Acrobat Document 341.0 KB

Download
Звіт про виконання навчальних програм 2
Adobe Acrobat Document 1.1 MB