Розклад уроків
5-В КЛАС
№ |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1 |
Українська мова |
Українська література |
Трудове навчання |
Українська мова |
Математика |
2 |
Українська мова |
Українська мова |
Трудове навчання |
Українська література |
Основи здоров я |
3 |
Історія |
Фізична культура |
Англійська мова |
Математика |
Фізична культура |
4 |
Англійська мова |
Образотворче мистецтво |
Математика |
Природознавство |
Природознавство |
5 |
Математика |
Англійська мова |
Фізична культура |
Інформатика |
Зарубіжна література |
6 |
Музичне мистецво |
|
Інформатика |
|
Зарубіжналітература |
7 |
|
|
|
|
|
Що таке інклюзія
Інклюзивне навчання - система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах
недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників (Закон України "Про освіту" https://zakon.rada.
В організації інклюзивного навчання наша школа керується Статтею 20 Закону України "Про освіту" та Статтею
26 Закону України "Про повну загальну середню освіту" https://zakon.rada.
Інклюзія в освіті:
- процес збільшення ступеня участі всіх громадян у соціумі. І насамперед тих, які мають фізичні чи ментальні порушення;
- процес реального включення осіб з інвалідністю в активне суспільне життя, що однаковою мірою необхідний для всіх членів суспільства.
Термін “інклюзія” з’явився через необхідність залучення людей з інвалідністю до суспільного життя. Він закріплений у Конвенції ООН про права людей з інвалідністю. Але інклюзії можуть потребувати не лише люди з інвалідністю, а й будь-яка людина в певних життєвих ситуаціях.
Мета інклюзії в освіті полягає у ліквідації соціальної ізольованості (виключення), що є наслідком негативного ставлення до поняття різноманітності.
Переваги інклюзивної освіти
Для дітей з особливими освітніми потребами:
– завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей;
– ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами;
– оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально;
– навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей;
– у дітей є можливості для налагодження дружніх стосунків зі здоровими ровесниками й участі у громадському житті.
Основні поняття
Особа з особливими освітніми потребами (ООП) - це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення права на освіту, сприяння розвитку особистості, поліпшення стану здоров’я та якості життя, підвищення рівня участі у житті громади
Індивідуальна програма розвитку (ІПР) - обов'язковий документ, який розробляється групою фахівців із обов'язковим залученням батьків, або осіб, які їх замінюють, з метою визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дитини з ООП. Вона містить загальну інформацію про учня, систему додаткових послуг, види необхідної адаптації та модифікації навчальних матеріалів, індивідуальну навчальну програму та за потреби індивідуальний навчальний план.
Індивідуальний навчальний план визначає перелік навчальних предметів, послідовність їх вивчення, кількість годин, що відводяться на вивчення кожного предмета за роками навчання, та тижневу кількість годин. У плані враховуються додаткові години на індивідуальні і групові заняття, курси за вибором, факультативи тощо.
Індивідуальна навчальна програма дитини з ООП у класі з інклюзивним навчанням розробляється на основі типових навчальних програм загальноосвітніх навчальних закладів, у тому числі спеціальних, з відповідною їх адаптацією чи модифікацією. Навчальна програма визначає зміст, систему знань, навичок і вмінь, які мають опанувати учні в навчальному процесі з кожного предмета, а також зміст розділів і тем.
Матеріали інклюзивного навчання асистента вчителя інклюзивного навчання Дем'ян Ганни Степанівни
1. РОЗКЛАД УРОКІВ 4-Д КЛАСУ
№ |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1 |
Літер.читання |
Літер.читання |
Літер.читання |
Літер.читання |
Природозн. |
2 |
Математика |
Математика |
Математика |
Математика |
Укр. мова |
3 |
Укр. мова |
Укр. мова |
Муз.мистецтво |
Укр. мова |
Образ.мист. |
4 |
Інформатика |
Основи здор. |
Англ. мова |
Природозн. |
Труд. навч. |
5 |
Фіз. вихов |
Фіз. вихов |
Англ. мова |
Фіз. вихов |
Я у світі |
6 |
|
Корекція розвитку |
|
Корекція розвитку |
|
2. Члени групи з розроблення індивідуальної програми розвитку:
Прізвище, ім’я, по батькові |
Найменування посади
|
Підпис |
Даскало Марія Василівна |
Вчитель початкових класів |
|
Ерстенюк Орест Миколайович |
Практичний психолог |
|
Дем’ян Ганна Степанівна |
Асистент вчителя |
|
Штодлер Наталія Миколаївна |
Соціальний педагог |
|
Абеле Сніжана Іванівна |
Директор |
|
Гайналь Марія Юріївна |
Заступник директора з НВР |
|
Лецівська Марія Миколаївна |
Мати |
|
3. План консультування батьків у процесі виконання індивідуальної програми розвитку
Дата |
Мета |
Відповідальні особи |
Кінець І семестру 25.12.2020 р. |
Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень і при потребі корегування ІПР. |
Вчитель початкових класів Асистент вчителя Практичний психолог Соціальний педагог Заступник директора з НВР Директор |
Кінець навчального року 28.05.2021 р. |
Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень. |
4. Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень
Сфери розвитку/ |
Строк проведення моніторингу |
|||
протягом першого півріччя навчального року 23.10.2020р. |
після закінчення першого півріччя навчального року 25.12.2020р. |
протягом другого півріччя навчального року 19.03.2021р |
після закінчення навчального року 28.05.2021р |
|
Емоційно-вольова |
+ |
+ |
+ |
+ |
Фізична |
+ |
+ |
+ |
+ |
Когнітивна |
+ |
+ |
+ |
+ |
Мовленнєва |
+ |
+ |
+ |
+ |
Соціальна |
+ |
+ |
+ |
+ |
Українська мова |
|
+ |
|
+ |
Математика |
|
+ |
|
+ |
Я досліджую світ |
|
+ |
|
+ |
Мистецтво |
|
+ |
|
+ |
Фізична кільтура |
|
+ |
|
+ |
Англійська мова |
|
+ |
|
+ |
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
учениці інклюзивного 4-Д класу на 2020-2021 н. р.
Розроблено згідно з наказом Міністерства освіти і науки №814 від 26.07.2018 р. (додаток 5, додаток 9); Типовим навчальним планом початкової школи з навчанням українською мовою.
Освітні галузі |
Предмети |
Кікість годин на тиждень в класі |
4-Д |
||
Мови і літератури (мовний і літературний компоненти). |
Українська мова |
7+1 |
Іноземна мова |
2 |
|
Математика |
Математика |
4 |
Природознавство |
Я у світі |
1
|
Мистецтво |
Музичне мистецтво |
1 |
Образотворче мистецтво |
1 |
|
Технології |
Трудове навчання |
1 |
Інформатика |
1 |
|
Здоров’я і фізична культура |
Основи здоров’я |
1 |
Фізична культура |
3 |
|
Усього: |
21+3+1 |
|
Гранично допустиме навчальне навантаження |
23 |
|
Корекційно-розвиткова робота
|
Корекція розвитку |
4 |
Логоритміка |
0,5 |
|
Розвиток мовлення |
0,5 |
|
Сумарна кількість годин інваріантної і варіативної складових |
29
|